dit is Plus12.

Introductie

Plus12 is er
voor het MKB.

De nieuwe en data-driven marketingmodellen worden nog niet veel gebruikt door ondernemingen in het MKB.

Enerzijds vanuit onbekendheid en anderzijds door de investeringen die het vraagt. Met Plus12 zetten wij een propositie in de markt om een nieuw marketingmodel in te zetten voor elke onderneming met ambitie, ongeacht de grootte van de onderneming. En ook voor ondernemingen die zelf geen (online) marketeer in dienst hebben.

image
Vanuit passie

Onstaan
van Plus12.

De onderneming Plus12 is ontstaan vanuit de grondhouding om online (data)marketingtoepassingen mogelijk te maken voor MKB bedrijven, de motor van onze economie. Veel bedrijven en ondernemers willen de digitale stap gaan zetten en wij hebben de passie en kennis om daarbij te helpen. Wij houden van het MKB!
image

Wij hebben jarenlang gewerkt voor de grotere opdrachtgevers. Deze grotere opdrachtgevers hebben een focus op klantgerichtheid en datamarketing. Vanuit transacties en diverse tools wordt data opgeslagen en gebruikt om klantprofielen te verrijken. Hoe meer informatie er over een klant beschikbaar is, hoe beter de marketing en communicatie afgestemd kan worden op klanten of klantsegmenten. Je voorkomt het massaal zenden van dezelfde berichten, maar bent juist in staat om een relevante boodschap op het juiste moment over te brengen. Met als doel om klanten enerzijds vaker te laten kopen en of meer te laten besteden. Anderzijds willen we de betere klanten als ambassadeurs in gaan zetten.

Heb jij je doelgroep goed in beeld?

Voorstellen

Wij zijn
Plus12.

Wij zijn de initiatiefnemers van Plus12: Bart Bijnen en Joost Huisman. Met ruime ervaring in marketing, media, internet en ondernemen zijn wij ervan overtuigd dat het tijd is voor een nieuw marketingmodel. Namelijk een resultaatgerichte aanpak die gebaseerd is op het verzamelen, analyseren en exploiteren van data. Dit noemen we data-driven marketing.

Bart Bijnen

Ervaren ondernemer met ruime kennis op het gebied van investeren, media en online marketing. Gedreven om samen met collega ondernemers de zaken naar het volgende niveau te tillen.

Joost Huisman

Afgestudeerd aan de HVA en marketingprofessional. Gedreven om nieuwe marketingmodellen uit te denken en vervolgens toe te passen.

Aan de slag

The Wash en Plus12,
bekijk ons succes.

image

Wij zijn overtuigd van de combinatie van slimme marketing en klantgerichtheid om succes te behalen, zelfs zo overtuigd dat wij een gedeelte van onze beloning resultaatafhankelijk maken.

Een samenwerking op basis van shared revenu maakt dat wij ons partners opstellen en dit ook van de opdrachtgever verwachten. Niet denken en handelen vanuit klant-leverancier relatie, maar intensief samen werken aan een toekomstig bestendig businessmodel. Meer weten over data-driven marketing en het model van Plus12? Stel je vragen aan ons en wij gaan je verbazen met een nieuwe en resultaatgerichte aanpak. Een belangrijke pijler in het model van Plus12 is interactie met klanten en servicegerichtheid. Door de klant centraal te stellen streven we naar hoge klanttevredenheid. Alleen door het realiseren van hoge klanttevredenheid creëer je echte ambassadeurs voor je merk of onderneming. Beloon de ambassadeurs met aandacht en erkenning. Zowel offline als online zorgen ambassadeurs voor positieve communicatie.

Bart

Maak een
afspraak met Bart.

Bart